Жаңа технологиялар мен мүмкіндіктердің пайда болуымен компанияларға оларды өздерінің жұмыс процестеріне енгізбей жұмыс істеу барған сайын қиын болуда. Бизнесті автоматтандыру енді қажеттілікке айналды, себебі ол жылдамдық пен тиімділікті арттыруға мүмкіндік береді, ал соның нәтижесінде нарықта бәсекелестер алдында айқын артықшылық алуға жол ашады.
Осы мақалада біз бизнес-процестерді автоматтандырудың бес трендін қарастырып, олардың компаниялар үшін қолданылуын талқылаймыз.
Клиенттер деректерін автоматтандыру
Автоматтандырудағы негізгі трендтердің бірі — клиенттік деректерді жинау. Егер бұл ағынды дұрыс басқарса, бизнестің көрсеткіштерін айтарлықтай жақсартуға болады. Деректерді жинауды құрылымдау, олардың талдауы компанияларға клиенттерді ең жақсы тәсілмен тартуға және ұстап тұруға, олардың қажеттіліктерін қанағаттандыруға, жиналған деректердің сапасын бақылауға және табыстың өсуіне мүмкіндік береді.
Бизнес өскен сайын өңделіп, жоғалмайтын деректердің ағымы да ұлғаяды, сондықтан мұндай құралдар көмекке келеді:
- CRM жүйелері
- CDP жүйелері
- DMP жүйелері
Бұл платформалардың арасындағы айырмашылық олар жинайтын деректерге, қандай дереккөздермен жұмыс істейтініне және бизнес ортаға қалай пайда әкелетіндігіне байланысты.
Мысалы, DMP (Data Management Platform) компанияларға жарнама стратегияларын орнатуға және қажетті аудитория сегменттеріне жетуге көмектеседі. Мұндай мақсатқа аналитика мен есеп беру құралдарының кеңейтілген мүмкіндіктерін ұсынатын қызметтер сәйкес келеді, мысалы: Adobe Audience Manager және Oracle BlueKai.
CDP (Customer Data Platform) платформалары клиенттердің үнемі жаңартылып отыратын профильдерін жасайды, олар жаңа ақпаратпен үнемі толтырылып отырады.
Әдетте мұнда клиенттің барлық цифрлық тарихы сақталады: контентпен өзара әрекеттесу, қосымшалар мен веб-сайттардағы сессиялар, сондай-ақ офлайн-іс-шаралар мен дүкендерге бару туралы ақпарат.
CDP негізгі мақсаты — пайдаланушының ерекше профилін қамтамасыз ету, бұл оны жақсы түсінуге және жеке қызмет көрсету тәжірибесін ұсынуға, сондай-ақ олармен өзара әрекеттесуді жақсартуға мүмкіндік береді. Мұндай қызметтерді атап өтуге болады: Rontar, RetailCRM және MindBox.
CRM жүйесі (Customer Relationship Management) әлеуетті және қазіргі клиенттерді есепке алу, сондай-ақ онымен болашақтағы қарым-қатынасты жоспарлау үшін қолданылады. Ол басқа жүйелерге қарағанда аз ақпарат жинайды, бірақ тек компанияның клиентпен тікелей өзара әрекеттесу туралы деректерді сақтайды.
CRM жүйесінде түрлі өзара әрекеттесулердің мәліметтерін сақтау мүмкіндігі бар: қолдау қызметіне жүгіну, бұрынғы сатып алулар туралы ақпарат, менеджермен немесе дауыстық роботпен телефон арқылы сөйлесу жазбалары, чат-ботпен хат алмасу.
Мысал ретінде келтіретін құралдар: Bitrix24, amoCRM және Zoho CRM.
Егер сіз жинаған деректерді дұрыс сақтап, өңдей білсеңіз, онда өз бизнесіңізді табысты, клиентке бағдарланған және дамып келе жатқан өнімге айналдыра аласыз.
No-code қызметтері
Тағы бір негізгі тренд — no-code қызметтерінің пайда болуы, олар бағдарламалаусыз қосымшалар құруға және бизнес процестерін автоматтандыруға мүмкіндік береді. Бұл платформалар дайын құралдар мен интерфейстер жиынтығын ұсынады, олар арқылы пайдаланушы элементтерді қарапайым түрде сүйреп алып, логиканы баптау арқылы қосымшаларды жасайды.
No-code қызметтері қай жағдайларда пайдаланылады:
Сайттар әзірлеу.
Арнайы конструкторлар арқылы сіз түрлі веб-беттерді, шағын лендингтерден бастап толыққанды интернет-дүкендерге дейін жасай аласыз, олардың арасында ең танымалдары: Tilda, Wix, WordPress және Squarespace.
E-commerce конструкторлары.
Дизайнды таңдап, контентті баптау және басқару құралдары бар платформалар. Мұнда Shopify және Advantshop сияқты платформаларды атап өтуге болады.
Қосымшалар әзірлеу.
Мұндай қызметтер арқылы интерфейстер құрып, функционалдылықты баптап, қосымшаларды Google Play мен App Store-ға жариялауға болады.
Бұл мақсатта Adalo, Bubble және OutSystems сияқты қызметтер көмектеседі.
Цифрлық егіздер
Digital Twins бизнес-процестерді автоматтандыру саласында танымал болып келеді.
Бұл объектінің, процестің немесе жүйенің виртуалды моделі. Ол әртүрлі көздерден алынған деректер негізінде жасалады және бизнес-процестерді модельдеуге және оңтайландыруға пайдаланылуы мүмкін. Бұл компанияларға нәтижелерді болжауға және сценарийлік талдау жүргізуге мүмкіндік береді, соның нәтижесінде бизнестің өсуі үшін негізделген шешімдер қабылдауға көмектеседі.
Цифрлық егіздерді құру үшін қолданылатын бірнеше ең көп пайдаланылатын құралдар:
Mindbox — бұл клиенттердің цифрлық егіздерін құру және басқару платформасы. Клиенттер туралы деректерді жинау, сақтау және талдау үшін құрал ұсынады. Персонализирленген маркетингтік науқандар құруға және жеке ұсыныстар ұсынуға мүмкіндік береді.
RetailCRM — клиенттермен қатынастарды басқару жүйесі, ол сондай-ақ цифрлық егіз функцияларын қамтиды. Клиенттер, олардың сатып алулары, қалаулары және компаниямен өзара әрекеттесуі туралы ақпаратты жинауға және сақтауға мүмкіндік береді, осылайша сатып алушыларға персонализирленген тәжірибе ұсынады.
Loyverse — бұл лояльділік басқару және лояльділік бағдарламасы платформасы, ол клиенттердің цифрлық егіздерін жасау мүмкіндігін де қамтиды.
Бұл құралдар клиенттер туралы деректерді оңай жинауға және талдауға, персонализирленген шешімдер ұсынуға және қызмет көрсету деңгейін арттыруға мүмкіндік береді.
Құжат айналымы жүйелері
Құжат айналымын интеграциялау көптеген компаниялардың күнделікті өмірінің бөлігіне айналды. Себебі дәстүрлі қолмен құжат басқару тек уақытты көп алады, сонымен қатар қателіктерге ұшырауы мүмкін. СЭД құжаттарды жасау, өңдеу, келісу және сақтау процесстерін автоматтандыруға мүмкіндік береді; оларға қол жеткізуді жеңілдетеді, жұмыс процестерін бақылауды жақсартады және ақпараттың қауіпсіздігін арттырады.
СЭД жеке әзірлеу және дайын шешімдерге бөлінеді, әр түрін жеке-жеке қарастырайық:
Жеке әзірлеу
Бұл жүйе бизнес қажеттіліктеріне сәйкес құжат айналымын баптауға мүмкіндік береді, жүйені жұмыс процестеріне толықтай бейімдеп, оның тиімділігі мен ыңғайлы қолданылуын қамтамасыз етеді. Егер сізді жеке әзірлеу қызықтырса, біздің қызметімізбен толығырақ танысуға болады: СЭД әзірлеу.
Дайын шешімдер
Әртүрлі шаблонды қызметтер, олар кең функционал ұсынады және нөлден әзірлеуді қажет етпей, пайдалануға дайын. Мұндай жүйелердің мысалдары: 1:C, InDocs және Documentolog.
Әдетте олар қызметтер немесе бағдарламалық қамтамасыз ету түрінде ұсынылады, оларды бар жүйемен интеграциялауға немесе тәуелсіз өнім ретінде пайдалануға болады.
Жеке әзірлеу мен дайын шешімдер арасындағы таңдау ұйымның қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне байланысты. Жеке әзірлеу икемділік пен бизнес-процестерге сәйкестікті қамтамасыз етсе, дайын шешімдер жылдам дайындық пен жеткізушіден қолдау ұсынады.
Оптимизацияланған BI-аналитика
Деректерді талдау барған сайын сұранысқа ие болуда. Ол компанияларға үлкен деректер көлемін өңдеуге және шешім қабылдау үшін қажетті көрсеткіштерді алуға мүмкіндік береді. Оптимизацияланған BI жүйелері компанияларға негізгі метрикаларды нақты уақыт режимінде бақылауға, деректерді талдауға және есептер құруға мүмкіндік береді. Бұл компанияларға ойланып шешімдер қабылдауға, жаңа мүмкіндіктерді анықтауға және бизнестің тиімділігін арттыруға көмектеседі.
Мысал ретінде келтіретін қызметтер:
QlikView
Пайдаланушыларға әртүрлі дереккөздерден ақпаратты талдау үшін интерактивті есептер, диаграммалар және бақылау тақталарын жасауға мүмкіндік береді.
Құралдарда деректерді сүзу, динамикалық визуализация жасау және қорытынды кестелердің икемді мүмкіндіктері бар.
Tableau
Ақпараттық панельдер, диаграммалар мен есептерді оңай жасауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар деректермен жұмыс істеуге арналған құралдар жиынтығын ұсынады, оның ішінде деректерді жинақтау, сүзу, байланыстыру және есептер жасау мүмкіндіктері, сонымен қатар нақты уақыт режимінде деректермен өзара әрекеттесу ұсынылады.
Power BI
Әртүрлі дереккөздерден деректерді визуализациялауға және талдауға, динамикалық есептер мен интерактивті бақылау тақталарын құруға мүмкіндік береді. Құралдарда ETL (деректерді алу, түрлендіру және жүктеу) құралдары, қуатты деректер моделін құру мүмкіндіктері және Microsoft басқа қосымшаларымен интеграциялау мүмкіндіктері бар.
Жасанды Интеллект
Қазіргі таңда ең танымал тренд — ЖИ, ол үлкен деректер көлемін өңдеу және талдау үшін алгоритмдер мен аналитикалық модельдерді пайдалануға көп үміт береді.
Нейрондық желілермен байланысты жүйелер кескіндерді, мәтіндерді және дыбыстарды автоматты түрде тануға, тәжірибеге негізделіп үйренуге және болжаулар жасауға мүмкіндік береді. Сонымен қатар компанияларға рутиналық тапсырмаларды автоматтандыруға, автоматты шешімдер қабылдауға, процестерді оңтайландыруға және клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттыруға көмектеседі.
Қорытынды
Бұл трендтер компанияларға өз жұмыстарының тиімділігін арттыруға, бизнес-процестерді оңтайландыруға және бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізуге көмектеседі. Бұл, өз кезегінде, шығындарды айтарлықтай төмендетуге, өнімділікті арттыруға және қызмет көрсету сапасын жақсартуға ықпал етеді.
Егер сіз бәсекеге қабілетті болуды қаласаңыз, осы шешімдерді өз процестеріңізге енгізуді қарастыруыңыз керек, сонда әрдайым алда боласыз.
Сонымен қатар, егер сіз бизнес-процестеріңізді автоматтандырғыңыз келсе, біздің команда әрқашан сізге көмек көрсетуге дайын.
Толық ақпарат алу үшін, біздің сайтты sailet.kz мекенжайынан қараңыз.