Бизнес процестерді қалай сипаттаймыз?

Алдыңғы мақалада біз бизнес процесі ұғымын талдап, оның сипаттамасын қашан және не үшін қажет екенін анықтадық...

Алдыңғы мақалада біз бизнес-процесс ұғымын талдап, оны қашан сипаттау қажеттігін анықтадық.

Әзірлеу студиясы ретінде біз әртүрлі жобалармен жұмыс істейміз, оларды сәтті жүзеге асыру үшін белгілі бір қадамдарды қажет етеді.
Бұған дейін біз кейбір процестерімізді атап өткен болатынбыз, мысалы, жобалық әзірлеу процесі және сағаттық әзірлеу процесі.

Енді біз компаниямызда процестер қалай қалыптасатынын, сипатталатынын және автоматтандырылатынын айтып береміз.

Мақсаттарды анықтау

Алдымен, біз әрбір жоба немесе тапсырма үшін нақты мақсаттарды анықтаудан бастаймыз. Мақсаттар компанияның қажеттіліктеріне байланысты әртүрлі болуы мүмкін.

Біздің мысалымызда мақсаттарымыз мыналар:

  • Компанияның кірісі

Біз сатылым көлемін арттыруға және нарықта сұранысқа ие болатын инновациялық өнімдер мен қызметтерді әзірлеуге ұмтыламыз.

  • Студияның маржасы

Сондай-ақ, біз өндірістің тиімділігін арттыруға және ресурстарды басқаруға назар аударамыз, бұл жобалардың пайдасын қамтамасыз етуге көмектеседі.

  • Жұмыс сапасы

Әр жоба бойынша жоғары сапа деңгейіне жетуге ұмтыламыз, бұл біздің клиенттеріміздің қажеттіліктерін қанағаттандырып, нарықтағы репутациямызды нығайтуға мүмкіндік береді.

Осы мақсаттарды анықтау арқылы біз компания ішіндегі барлық бөлімдер мен командалардың жұмысы туралы нақты түсінік аламыз.

Ағымдағы процестерді талдау

Келесі қадам — ағымдағы жағдайды талдау, яғни қандай процестер бар екенін және қандай жақсартулар енгізуге болатынын түсіну.
Сондай-ақ, проблемалық жерлер немесе тар тұстарды анықтаймыз.

Бұл үшін біз әртүрлі әдістерді қолданамыз, мысалы: деректерді жинау, қызметкерлермен сұхбаттасу және бизнес-талдау құралдарын қолдану, бұл ағымдағы жағдай туралы толық ақпарат алуға мүмкіндік береді.

Жаңа процестерді әзірлеу

Талдау негізінде жаңа процестерді әзірлеуге кірісеміз. Біз ағымдағы процедураларды оңтайландыруға және мақсаттарға жетуге көмектесетін жаңа жұмыс әдістерін әзірлеуге баса назар аударамыз.

Әзірлеу барысында біз қызметкерлеріміздің пікірлері мен ұсыныстарын ескереміз, өйткені олар «қырда» жұмыс істеудің нақты жағдайларымен жақсы таныс.

Тестілеу және енгізу

Жаңа процестерді әзірлегеннен кейін, біз оларды тестілеу аясында интеграциялауды бастаймыз. Бұл бізге жаңа процедуралардың тиімділігі мен сенімділігін толық енгізуге дейін бағалауға мүмкіндік береді.

Біз нәтижелерді тексеру және талдау үшін екі апта мерзімін белгілейміз.

Мысал:
Біздің жетістіктеріміздің бірі ішкі кодтық базаны жақсарту болды, бұл клиенттер үшін жобаларды жүзеге асыру жылдамдығы мен сапасын арттырды. Біз әртүрлі командалармен әртүрлі жобалардағы спринттерді орындауды талдадық, бұл жұмыстың жақсарғанын және жылдамдағанын көрсетті.

Тестілеу сәтті өткеннен кейін біз процесті визуализациялап, жұмыс ағымына енгіземіз.

Процестерді визуализациялау

Бұл қадам біздің жұмысымызда өте маңызды, себебі ол тапсырмалар мен жобаның кезеңдері арасындағы реттілік пен өзара байланысты айқын көрсетуге мүмкіндік береді.
Бұл қадам біздің жұмысымызда өте маңызды, себебі ол тапсырмалар мен жобаның кезеңдері арасындағы реттілік пен өзара байланысты айқын көрсетуге мүмкіндік береді.
Бұл бізге бүкіл командаға жұмыс моделі туралы нақты түсінік беруге және жұмысымыздағы келісімділік пен тиімділікті қамтамасыз етуге көмектеседі.

Мысал ретінде талаптарды агрегациялау қызметін келтіруге болады:

Бұл диаграмма арқылы біз әр бөлімнің қалай жұмыс істеп, өзара әрекеттесетінін және жобаның аяқталуына дейін қандай кезеңдерден өтетінін көре аламыз. Бұл бізге әр бөлімнің қандай тапсырмаларды орындайтынын, жобаның қандай кезеңдерден өтетінін және олар қалай өзара байланысты екенін түсінуге көмектеседі.

Процесті автоматтандыру

Біздің көзқарасымыздағы негізгі сәттердің бірі — процестерді автоматтандыру.
Біз қазіргі заманғы құралдар мен технологияларды пайдаланып тапсырмаларды орындаудың тиімділігі мен дәлдігін жақсартуға ұмтыламыз.

CRM жүйесінде әрбір Заказчикпен жұмыс істеу кезеңі үшін 5 воронка іске қосылған. Біздің мақсатымыз — Заказчикпен өмір бойы жұмыс істеу. Әрбір воронканың әр кезеңінде белгілі бір триггерлер орнатылған, мысалы: «Жобаны қабылдау» тапсырмасының қойылуы немесе қош келдіңіздер хаттың жіберілуі. Әрбір тапсырма өз кезегінде чек-листті қамтиды, бұл орындаушының маңызды нәрселерді ұмытпауына көмектеседі.

Воронкалар:

Мысал бір тапсырмадан:

Бұл процесті біз сол үшін құрастырамыз, чтобы біздің команда автоматты түрде белгілі бір тапсырмаларды орындап, маңыздырақ тапсырмаларға назар аударуды қамтамасыз етеміз.

Сонымен қатар, тағы бір айқын мысал ретінде қызметкерлердің уақытын есепке алу жүйесін келтіруге болады, бұл бізге қызметкердің нақты қанша сағат жұмыс істегенін түсінуге мүмкіндік береді.

Бұл шамамен келесідей көрінеді:

Қорытынды

Бизнес-процесті қалыптастыру — бұл мұқият талдау, жоспарлау және өзгерістер енгізуді талап ететін күрделі және көп қырлы процесс.
Біз өз процестерімізді үнемі жетілдіруге ұмтыламыз, мақсаттарға қол жеткізу және командамыздың табысты дамуын қамтамасыз ету үшін.

Егер сіз өз бизнес-процестеріңізді автоматтандыруды қаласаңыз, біздің команда осы тапсырмамен көмектесуге дайын.
Төмендегі форманы толтырыңыз, және біздің менеджер сізбен байланысады!

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

Эквайрингті қалай таңдау керек?

Келесі мақала

Веб-әзірлеудегі құралдар жиынтығымыз

Пікір қалдыру

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі