Баршаңызға сәлем, достар! Бүгін Sailet-те біз сіздердің көпшілігіңізді қызықтыратын тақырыпты көтереміз: «Сізге жеке әзірлеу қажет емес, егер...»
Біз жан-жақты мақала дайындадық, бірақ оның әрбір абзацы — бұл жеке әзірлеуге деген нақты қажеттілік қай кезде маңызды екенін және стандартты шешімдермен қай кезде шектелуге болатынын түсінуге салынған инвестиция. Ақпараттың құнды болатынына сенеміз, себебі ол сізге жобаларыңызды оңтайландыру және стратегиялық жоспарлау бойынша жаңа көзқарастар ұсынады.
1. Сіздің бюджетыңыз шектеулі
Жеке әзірлеу — бұл үлкен инвестициялар. Сала бойынша зерттеулерге сәйкес, шағын өнімді әзірлеудің орташа құны $30,000 бастап, күрделілік пен функционалдылыққа байланысты артуы мүмкін.
Сондай-ақ, барлық меншік құнын есептеу маңызды. Бұл сатып алушының өнімді сатып алу және/немесе пайдалану кезінде жұмсайтын барлық шығындарының сомасы. Мысалы, өнімді әзірлеу кезінде бұл:
- инфрақұрылым;
- Google, Apple аккаунттары;
- техникалық қолдау;
- әртүрлі қосымша қызметтер;
- пайдаланушыларды қолдау;
- және т. б. (жобаға байланысты).
Әрекет жоспары:
- Нақты ағымдағы бюджетті бағалаңыз және цифрландыруға қандай қаражат бөлуге болатынын анықтаңыз.
- Дайын шешімдер нарығын зерттеңіз, олар көптеген қажеттіліктеріңізді үлкен бастапқы қаржыландырусыз қанағаттандыра алады.
- Бизнесіңіз өскен сайын және қолжетімді бюджетіңіз артқан сайын жеке әзірлеуге біртіндеп көшу мүмкіндігін қарастырыңыз.
2. Сізге жобаны тез арада іске қосу қажет
Нарықтық жағдайлар кейде жобаны тез арада іске қосуды талап етеді, ал жеке әзірлеу — бұл айлар немесе тіпті жылдар алуы мүмкін процесс. Бұл жағдайда икемді әзірлеу және MVP іске қосу көмектесе алады, бірақ оған да уақыт қажет. Көбінесе, алғашқы гипотезаны қарапайым қадамдармен растап, әзірлеуге жүгінбей-ақ тексеруге болады. Сізге процессті тексеру қажет және клиенттер оған ақы төлеуге дайын ба екенін білу керек, өйткені өнім расталмауы мүмкін.
Әрекет жоспары:
- Нарыққа шығу мерзімдерін анықтаңыз, және жобаны нөлден бастап әзірлеу арқылы сол мерзімдерді сақтай алатыныңызды бағалаңыз.
- Дайын платформаларды зерттеңіз, оларды жылдам бастау үшін, кейіннен бизнесіңіздің ерекшеліктеріне бейімдеу үшін.
- Пайдаланушылармен кері байланыс фазасын жоспарлаңыз өнімді іске қосудан кейін оңтайландыру үшін.
3. Сіздің талаптарыңыз стандартты
Егер сіз бизнесіңіз үшін стандартты функциялар арқылы барлық қажеттіліктеріңізді толық қанағаттандыра алсаңыз, жеке әзірлеуге инвестиция салудың қажеті жоқ. Иә, екі бірдей компания болмайды, бірақ бұл сіздің алғашқы кезекте өзіңіздің CRM жүйесін әзірлеуіңіз керек дегенді білдірмейді. Жеке әзірлемеге көшу керек, егер сіз вендордың шектеулеріне тап болсаңыз. Егер сіз әрекеттегі компания болсаңыз және «дайын» шешімдерді қолданбаған болсаңыз, бұл өте қымбат жаңа «велосипедті» ойлап табу болады.
Әрекет жоспары:
- Негізгі бизнес-процестерді талдаңыз және олар стандартты шешімдермен тиімді автоматтандырылуы мүмкін бе, соны анықтаңыз.
- Ұқсас қажеттіліктері бар компаниялардың пікірлері мен іс-шараларын зерттеңіз, олар дайын шешімдерді сәтті қолданады.
- Стандартты шешімдер негізінде MVP (минималды өміршең өнім) жасап, оның тиімділігін үлкен бастапқы инвестицияларсыз тексеріңіз.
4. Сіз күрделі әзірлеу жобасын басқаруға дайын емессіз
Күрделі жобалар білім мен ресурстарды талап етеді. Егер сіздің командаңызда осы құзыреттер жоқ немесе мердігермен өзара әрекеттесу үшін уақыт бөлінбесе, жеке әзірлеу жобасын басқару ауыр міндетке айналуы мүмкін. Бұл сіз мердігердің жұмысын істеуіңіз керек дегенді білдірмейді. Бұл толық қатысу қажет дегенді білдіреді, өйткені мердігер барлық нюанстарды білмейді. Орта есеппен, жауапты адам жобаның жалпы көлемінің шамамен 20%-ын уақытын жұмсайды. Мысалы, егер әзірлеу 1000 сағатқа созылса, жауапты адам 200 сағат уақытын жұмсайды.
Әрекет жоспары:
- Ішкі ресурстарды және командаңыздың құзыреттерін бағалаңыз.
- Сыртқы сарапшыларды тарту мүмкіндігін қарастырыңыз немесе жобаны басқару үшін аутсорсингті пайдаланыңыз, мысалы, бізді).
- Қызметкерлерді оқытуды жоспарлаңыз немесе жобаны сәтті басқару үшін қажетті дағдыларға ие мамандарды жалдаңыз.
Кімге шынайы жеке әзірлеу қажет
Жеке әзірлеу өте маңызды болады, егер стандартты шешімдер сіздің бизнесіңіздің ерекше талаптарын қанағаттандыра алмайтын болса. Бұл әсіресе нарықтың нишалық сегменттерінде жұмыс істейтін немесе арнайы процестерге ие компаниялар үшін өзекті, себебі олар автоматтандыру мен деректерді басқаруға ерекше тәсілді талап етеді.
Ерекше бизнес-процестерге ие компаниялар
Ұйымдар, олардың операциялары немесе қызметтері жалпы қабылданған стандартқа сәйкес келмейтін және арнайы тәсілді талап ететін, дайын шешімді таба алмайды. Жеке әзірлеу функционалды нақты талаптар мен процестерге бейімдеуге мүмкіндік береді, бұл тиімділікті және клиенттерге қызмет көрсетуді жақсартады.
Инновациялық идеяларға ие стартаптар
Нарыққа жаңашыл өнімдер мен қызметтер енгізуге ұмтылатын стартаптар үшін стандартты шешімдер көбінесе шектеулі болады. Жеке әзірлеу эксперимент жасауға және ерекше идеяларды іске асыруға еркіндік береді, бұл болашақтағы нарықтағы табыстың негізі болуы мүмкін.
Интеграция мен автоматтандыруға мұқтаж компаниялар
Көптеген бөлінген жүйелері мен қосымшалары бар ұйымдар жеке шешімді әзірлеу арқылы өздерінің операциялық тиімділігін айтарлықтай арттыра алады, ол деректер мен процестерді біріктіріп, автоматтандыру мен басқаруды жақсартады.
Қауіпсіздік және құпиялылықтың нақты талаптарына сәйкес келуді мақсат еткен бизнесдер
Қауіпсіздік пен деректердің құпиялылығының талаптары әсіресе жоғары салаларда (мысалы, қаржы секторында немесе денсаулық сақтауда) жеке әзірлеу осы стандарттарға толық сәйкес келетін жүйелерді жасауға мүмкіндік береді, бұл тәуекелдерді минимизациялап, клиенттердің сенімін қамтамасыз етеді.
Жеке әзірлеуді таңдау себептері мен статистикасы
- Уникальность и бәсекелестік артықшылық: Жеке бағдарламалық қамтамасыз ету нарықта сіздің бизнесіңізді айқындайтын маңызды бәсекелестік артықшылыққа айналуы мүмкін. Басқарушылардың шамамен 75%-ы өнімдер мен қызметтерді персоналдау олардың тиімділігі мен клиенттер үшін тартымдылығын арттыруға ықпал етеді деп есептейді.
- Тиімділікті арттыру: Gartner жүргізген зерттеуге сәйкес, персонализирленген IT-шешімдерді енгізетін компаниялар бизнес процестерін автоматтандыру арқылы өнімділікті 20-40%-ға арттыра алады.
- Икемділік және масштабталғыштық: Персонализирленген шешімдер бизнес ортадағы өзгерістерге икемді түрде жауап беруге және компанияның өсуі мен дамуына сәйкес функционалдылықты масштабтауға мүмкіндік береді.
- Бәсекелестік артықшылық: Компанияның қажеттіліктері мен мақсаттарына арнайы әзірленген бірегей бағдарламалық өнім нарықта маңызды бәсекелестік артықшылыққа айналуы мүмкін.
- Инвестицияларды оңтайландыру: Жеке әзірлеудің бастапқы шығындары жоғары болуы мүмкін, бірақ ұзақ мерзімді перспективада олар тиімділіктің артуы мен операциялық шығындардың төмендеуі арқылы ақталады.
Қорытынды
Дайын шешім мен жеке әзірлеу арасындағы таңдау көптеген факторларға, соның ішінде бизнесіңіздің ерекшеліктеріне, бюджетке, мерзімдерге және стратегиялық мақсаттарға байланысты. Персонализирленген бағдарламалық қамтамасыз етуге инвестициялар нарықта бірегейлік, икемділік және тиімділік түрінде елеулі пайда әкелуі мүмкін екенін есте ұстау маңызды.