Елестетіп көріңізші, сізде енді смартфон жоқ! Сіз жаңалықтарды оқи алмайсыз, такси шақыра алмайсыз немесе өзіңізге кешкі асқа тапсырыс бере алмайсыз. Сіз нарықтың қатысушысы болудан қаласыз. Қолданбаларды іске қосуға дайын емес бизнес туралы да осыны айтуға болады; ол жақын арада нарық ойыншысы болудан қалуы мүмкін.
Қазақстанда технологиялық тұрғыдан озық тұрғындарымен және тез өсіп келе жатқан нарығымен супермаркеттер ритейл нарығының жоғары технологиялық ойыншыларына айналды.
Sailet Қазақстандағы бизнеске арналған мобильді қосымшалар мен IT-шешімдерді әзірлеуге маманданған. Біздің инновациялық өнімдер деректерді жинауға және талдауға, маркетингтік стратегияларды жақсартуға және пайданы арттыруға көмектеседі. Өз жобаларымыз үшін біз ритейл нарығын белсенді зерттейміз және бүгін сіздермен өз бақылауларымызбен бөлісеміз.
Мобильді қосымшалар – Қазақстандағы ритейлді түрлендіру құралы
Қазақстан Республикасының Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрлігінің деректеріне сәйкес, 2023 жылы елдегі мобильді интернет пайдаланушыларының саны жалпы халықтың 80%-ынан асты. Бұл клиенттік тәжірибені жақсартуға және мобильді платформалар арқылы сатылымдарды арттыруға ұмтылатын супермаркеттер үшін үлкен әлеует жасайды.
Magnum Cash & Carry және Small сияқты көптеген қазақстандық желілер мобильді қосымшаларды сәтті енгізді. Deloitte Қазақстан компаниясының зерттеуі бойынша, мобильді қосымшаларды пайдаланатын кәсіпорындар орташа чектің 15%-ға өсуін және келу жиілігінің 25%-ға артуын байқаған.
Мобильді қосымшалар орта бизнес үшін қол жетпейтін нәрсе болудан қалды, және қазірдің өзінде көптеген компаниялар оларды қолдануда. Ірі қалалардағы супермаркеттер қосымшаларды әзірлеуді тапсырып, клиенттерге қызмет көрсетуді жақсартуды бастады.
Ритейлдегі технологияларды қолданудағы әлемдік көшбасшылар
Әлемдік деңгейде ритейл көшбасшылары мобильді технологияларды өз бизнес-модельдеріне белсенді түрде енгізуде:
- Walmart АҚШ-та кассасыз тауарларды сканерлеу және төлеу функциясы бар қосымшаларды енгізді, бұл сатып алу процесін жеделдетіп, кезектерді азайтады.
- Tesco Ұлыбританияда клиенттердің мінез-құлқын талдау негізінде жеке ұсыныстар ұсыну үшін мобильді қосымшаларды пайдаланады.
- Alibaba Қытайда Hema супермаркеттер желісі арқылы мобильді қосымша арқылы онлайн және офлайн сауданы біріктіріп, клиенттер үшін үздіксіз тәжірибе жасайды.
Бұл мысалдар мобильді қосымшалардың жай ғана ыңғайлылық емес, бизнес тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыруға арналған стратегиялық құрал екенін көрсетеді. Клиенттік тәжірибені бақылау бизнеске арналған өнім шешімдерін бейімдеуге көмектеседі.
Қазақстандық супермаркеттер үшін әлеует пен мүмкіндіктер
Қазақстандық супермаркеттер үшін мобильді қосымшалар бірнеше артықшылықтар береді:
- Деректерді жинау және талдау: Клиенттердің қалауын түсінуге және жеке ұсыныстар жасауға мүмкіндік береді.
- Сенім бағдарламалары: Қосымшаға интеграциялау қайталанатын сатып алуларды ынталандырып, клиенттерді ұстап қалуды жақсартады.
- Жеткізу қызметтері: Урбанизация және Алматы мен Астана сияқты мегаполистердің өсуі жағдайында үйге жеткізу өте маңызды бола түсуде.
- Клиенттік тәжірибені жақсарту: Ыңғайлы интерфейс пен өзекті ақпаратқа қол жеткізу сатып алушылардың қанағаттанушылығын арттырады.
PwC Қазақстан зерттеуіне сәйкес, Қазақстандық тұтынушылардың 65%-ы жеке жеңілдіктер мен ыңғайлы қызметтер ұсынатын мобильді қосымшалары бар дүкендерді қалайды.
Цифрлық трансформациясыз супермаркеттер үшін қауіптер
Цифрлық трансформацияны елемейтін супермаркеттер бірқатар елеулі қауіптерге тап болады:
- Клиенттерден айырылу: Сатып алушылар заманауи және ыңғайлы шешімдер ұсынатын бәсекелестерге ауысады.
- Мүмкіндіктерді жіберіп алу: Деректерді жинамай, нарықтың өзгеріп жатқан қажеттіліктеріне бейімделу қиын.
- Маркетингтің төмен тиімділігі: Дәстүрлі жарнама әдістері цифрлық дәуірде тиімділігін жоғалтуда.
Неліктен қосымшасыз супермаркеттер ақша жоғалтады?
Алматы, Астана, Шымкент және Қазақстанның басқа да ірі қалаларында өмір жылдамдап барады. Бұл шындықты әлі қабылдамағандар артта қалып, тек сатып алушылардан ғана емес, сонымен қатар миллиондаған теңге әлеуетті табыстан айырылады. Бірақ неге?
1. Акциялар мен жеңілдіктерден құр қалу
Magnum және Small сияқты қосымшалар пайдаланушыларға барлық акциялар мен арнайы ұсыныстар туралы екі-ақ рет басу арқылы білуге мүмкіндік береді. Қазақстандық сатып алушылар жеңілдіктерді жақсы көретіні жасырын емес.
2. Деректерсіз — табыссыз
Мобильді қосымшалар көптеген деректерді жинауға мүмкіндік береді: клиенттеріңіз не сатып алады, дүкенге жиі қашан барады, қай акциялар жұмыс істейді, ал қайсысы жұмыс істемейді. Осы деректердің негізінде жеке ұсыныстар жасап, қайталанатын сатып алуларды ынталандырып және тауар ассортиментін оңтайландыруға болады.
3. Мобильді сенімсіз — тұрақты сатылымсыз
Мобильді қосымшаларға ендірілген сенім бағдарламалары сатып алушыларды тартатын құрал. Мысалы, Magnum қосымшасының пайдаланушылары бонустар жинап, оларды келесі сатып алуларында қолдана алады. Біздің оқырмандарымыз үшін біз сенім бағдарламаларын іске қосу бойынша арнайы нұсқаулық дайындадық. Оны тегін алыңыз осы сілтеме арқылы!
Қазақстандағы супермаркеттер үшін әлеует
Қазақстан — ритейл үшін үлкен мүмкіндіктері бар қарқынды дамып келе жатқан нарық. Цифрлық банкинг пен такси қызметтерінің кең таралуы ритейлге арналған мобильді қосымша нарығын қалыптастыруға тамаша негіз болады.
Егер сіздің супермаркетіңіз әлі күнге дейін мобильді қосымшаға ие болмаса, өз стратегияңызды қайта қарастыратын уақыт келді. Қазақстандағы ритейлге арналған технологиялар — бұл болашақ емес, қазіргі шындық. Егер сіз әлі де қосымшаларды элитарлық немесе қолжетімсіз нәрсе ретінде қарастыратын болсаңыз, тегін кеңес алу үшін сілтеме арқылы форманы толтырыңыз.
Ритейлдің цифрлық трансформациясындағы біздің сараптамамыз
Жасанды интеллект пен деректерді талдауды пайдалана отырып, Sailet клиенттер үшін сатып алу процесін жеңілдетіп қана қоймай, сонымен қатар бизнеске нақты деректер негізінде негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін қосымшалар жасайды.
Біз супермаркеттер үшін тиімді сенім бағдарламаларын әзірлеу бойынша тегін нұсқаулық дайындадық. Сілтеме арқылы форманы толтырыңыз, біз оны сіздің электрондық поштаңызға жібереміз!
Қазіргі сатып алушылар ыңғайлылықты, жекелендіруді және уақытты үнемдеуді бағалайтынын ұмытпаңыз. Мобильді қосымшалар арқылы осы мүмкіндіктерді ұсына отырып, сіз олардың сенімін нығайтып, сатылымның өсуін ынталандырасыз.