Қазақтың жеке мектебін бизнес ететін не нәрсе?

Частная школа не ограничивается ролью учебного заведения. Для устойчивости в развитии ей необходимо работать по принципам бизнеса. “Бизнес”…

Жеке мектеп білім беру мекемесінің рөлін шектемей қалады. Тиімді даму үшін оған бизнес қағидаттарына сәйкес жұмыс істеуге тура келеді. Мұнда "бизнес" ұғымы "ақша табу үшін кез келген бағаға бару" деген мағынада емес, керісінше, жетілген мағынада қолданылады. Оның мәні — тәртіпке, ұжымдағы рөлдерге, түсінікті процестер мен деректерге ден қою. Мұндай жағдайда мектеп адам факторына тәуелді болмайды. Құрылым жұмыс істейді, ұлғаяды және кімнің демалыста немесе ауырып қалғанына қарамастан дамиды. Она не зависит от выгорания людей и обеспечивает предсказуемое качество для учеников и родителей.

Менің атым Максим Беляков. Мен веб пен мобильді әзірлемелер студиясының негізін қалаушымын. Соңғы екі жыл бойы біз білім берудегі ақпараттық технологиялар шешімдеріне терең бойлап келеміз және жеке мектептердегі ішкі құрылымдардың жиі әлсіз тұстарын көріп отырмыз. Сонымен қатар, әртүрлі салалардағы ірі ойыншылардан бастап "Лукойл Лубрикантс Орталық Азия" мен WWF-тен Қазақстан Темір жолы мен ҚР Ұлттық Картографиялық Қорына дейінгі 50-ден астам жобаны автоматтандыру және цифрландыру тәжірибесі бар. Бұл тәжірибе бізге үлкен бизнестен алынған басқару қағидаларының мектептерде дұрыс бейімделгенде қалай жақсы жұмыс істейтінін көруге мүмкіндік береді.

Мектепте жетілген бизнес-басқарудың нақты белгілерін атап көрсетуге бола ма?

 

Метрикалық көрсеткіштер сезімдерден маңыздырақ

Мысалы, жекеменшік мектептің басшысы «бәрі жақсы» деген сияқты сезімдерге сүйенбеуі керек. Керісінше, нақты сандарға негізделуі тиіс.

  • Келесі жылға қанша оқушы қалады. 
  • Сыныптардың қаншалықты жүктелгендігі. 
  • Бір өтінімнің құны қанша тұрады. 
  • Алғашқы жылдан кейін неге ата-аналардың қанша пайызы кетіп қалады. 

Бұл есептерді есеп беру үшін ғана жасау туралы емес. Бұл дереккөздер негізінде басқарушылық шешім қабылдау туралы мәселе. Статистика уақытында ненің жұмыс істеп жатқанын, ал ненің назар аударуды қажет ететінін анық көрсетеді.

 

CRM жүйесі және жүйелі қабылдау воронкасы 

  • Өтінімдер чатта жоғалып кетпейді. Олар бірыңғай жүйеге тіркеледі. Кім қалдырғанын, қашан хабарласқанын, қандай уәделер берілгенін көруге болады. Ештеңе жоғалмайды әрі ешкім ұмытылмайды. 

Мысалы, ата-ана нысан толтырды немесе тікелей хат жолдады. Хаты дереу CRM жүйесіне түседі. Әкімші хабарлама алады, карточканы жасайды да енді өтінішті кезең-кезеңімен өңдей бастайды.

  • Ата-аналармен жұмыс істеу сценарийлері бар.

Менеджерлер әр адамның қарым-қатынасын қайта ойлап шығармайды. Әркіммен өзара әрекеттесу тәсілдері айқын: өтінішке қалай жауап беру керектігін, саяхатқа шақыру уақытын, шешімді еске салу тәсілдерін, күмәнданған жағдайда әрекет ету тәртібін біліп отырады.

  • Менеджерлер не нәрсені және қашан айту керектігі жөнінде алдын ала біліп отырады. Сеніңіз, тіпті осындай қарапайым нәрселерде де мұқият болу керек. Ата-аналармен байланыс сатылар бойынша реттелген. Бәрінің өз реті бар, басыңқылықсыз және үзіліссіз өтеді.

Ата-аналарға қажетті уақытта және тиісті түрде жазылады. Мысалы, егер ол өтініш қалдырып, бірақ кездесуге келмеген болса, жүйе ескертеді. Менеджер уақыты келгенде хабарласады, байланысын жоғалтпай. Бұл IT-тің ісі емес, бұл тәртіптің мәселесі.

  • Ата-аналармен өзара әрекеттесудің барлық тарихы сақталады. Көрсетіледі: қанша өтініш түскенін, қанша сұхбаттасуға жеткенін, қанша төлем жасалғанын. Мәліметтер талданады және қорытындыларға айналады.

Ақырында, қабылдау болжанатын және басқарылады. Егер әрбір екінші ата-ана экскурсиядан кейін жоғалатын болса, мектеп мұны байқайды және осы кезеңді қайта құра алады.

 

Қалыпты процестердің автоматтандырылуы 

Бизнес-мектеп жүйесінде күнделікті процестер қол еңбегіне байланысты емес. 

  • Кесте соңғы сәтте жасақталмайды және қоңыраулар арқылы қайта жиналмайды. Ол мұғалімдердің бос уақыттары мен сынып бөлмелерінің толып-жарылуын ескере отырып, автоматты түрде қалыптасады.
  • Үй тапсырмалары, бағалар және есептілік орталықтандырылған. Мұғалімдер бірнеше чаттарда ақпаратты қайталап бермейді. Ата-аналар бірден барлық материалдарға бір терезеден қол жеткізеді. 
  • Қаржылық ақпарат та жүйеде жинақталады және өңделеді. Басшы төлегендерді, қарыздар қайда орналасқандығын, табыстың қалай бөлінетіндігін көре алады. Бұл бюджетті қолмен жинақтау мен кестелердісіз шынайы уақыт режимінде басқаруға мүмкіндік береді.

Жалпы алғанда, автоматтандыру жұмысты жеңілдетеді және топ жұмысының бағытын өзгертеді. Уақыт оқытуға, ата-аналармен жұмыс істеуге және дамуға бөлінеді.

Мындай мектептер бөлімшелерін ашады, онлайн бағдарламаларды іске қосады, құрамдарын нығайтады. Олар жүйе есебінен кеңейеді. Біз Sailet мұны тәжірибеде көріп жүрміз. Қазақстанда жекеменшік мектептердің жұмысын автоматтандырдық және жүйелік тәсілді қолданудың оларға өсуге көмектескенін бақылаймыз. 

Осының сіздерде қалай жұмыс жасайтынын түсінуіңізді қаласаңыз ба? Кеңес алуға жазылыңыз. Сізге жасанды интеллект пен автоматтандырудың қол еңбегінен тұрақты дамуға көшуді қалай қамтамасыз ететінін айтып береміз.

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

Жеке мектеп IT өнім ретінде: жасанды интеллект қосылған кезде не өзгереді?

Келесі мақала

$200 мың доллар мен бір жыл өміріңізді жоғалтпайық: MVP-ді 90 күнде іске қосамыз

Write a Comment

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі