Қазіргі уақытта заманауи компаниялар әртүрлі салаларда автоматтандыруды жиі пайдаланады, себебі бұл жұмыс күшіне жұмсалатын шығындарды азайтуға, өнімділікті арттыруға және шығарылатын өнімнің сапасын жақсартуға көмектеседі.
Алайда, бұл өзгерістердің компанияның жалпы мақсаттарына қаншалықты әсер ететінін және қандай нәтижелер әкелетінін қалай анықтауға болады?
Бұл мақалада біз автоматтандырудың нәтижелерін қалай көрсетуі мүмкін екенін және олардың бизнес тиімділігіне қалай әсер ететінін қарастырамыз.
Автоматтандырудың артықшылықтары
Мақсаттарға жетудің бір тәсілі — компаниядағы процестерді оңтайландыру. Бұл пунктиң мағынасы — белгілі бір тапсырмаларды оңтайландыру арқылы жұмыс тиімділігін арттыру, мысалы: қызметкерлердің ыңғайлы жұмысы үшін платформалар интеграциясы, рутинді тапсырмаларды орындау үшін мамандандырылған жүйелер арқылы шығындарды азайту.
Бухгалтериядан мысал келтірейік:
Компания бухгалтерияда автоматтандырылған жүйені енгізуді шешті, мысалы, электронды құжат айналымы жүйесін (СЭД). Уақыт өте келе компанияда деректерді өңдеуге жұмсалатын уақыттың азайғаны, қателіктердің санының төмендегені байқалады. Сондай-ақ, компания қызметкерлері қағазға жұмсалатын шығындарды айтарлықтай үнемдейді.
Бұдан басқа, процестерді оңтайландыру компаниядағы әртүрлі бөлімдер арасындағы өзара әрекеттесуді жақсартып, шешім қабылдауға жұмсалатын уақытты азайтып, жалпы өнімділікті арттыруға әкеледі.
Жұмыс тиімділігін талдау
Компаниядағы тиімділікті анықтаудың тағы бір тәсілі — жасалған жұмысқа талдау жүргізу. Бұл процесс компанияның қызметі туралы деректерді жинауды және автоматтандырудан бұрын және кейінгі жетістіктерді талдауды қамтиды. Есептілік сонымен қатар компанияның мақсаттарына қаншалықты тиімді қол жеткізгенін көруге мүмкіндік береді.
Нәтижелер әртүрлі тәсілдермен өлшенуі мүмкін: табыстың артуы, шығындардың төмендеуі немесе клиенттердің қанағаттанушылығының өсуі.
Логистикадағы автоматтандырудың жұмыс мысалы:
Автоматтандыруға дейін:
Логистикалық компания жүк тасымалының қолмен бақыланатын жүйесін қолданады, бұл үлкен уақыт пен адам ресурстарын талап етеді. Клиенттер көбінесе өз тапсырыстарының орналасқан жері туралы өзекті ақпарат ала алмайды, бұл кешігу мен қанағаттанбаушылыққа әкеледі.
Автоматтандырудан кейін:
Компания жүк тасымалдарын бақылау жүйесін интеграциялап, портал құрды, ол клиенттерге өз тапсырыстарын нақты уақытта бақылауға мүмкіндік береді. Платформа автоматты түрде жүк тасымалдарының орналасқан жері туралы ақпаратты көрсетеді және кешігулер туралы ескертеді. Бұл ақпаратты өңдеуге жұмсалатын уақытты қысқартуға және клиенттерге қызмет көрсету сапасын жақсартуға мүмкіндік береді.
Нәтиже:
Бақылау жүйесінің енгізілуі арқасында компания қателіктер санын азайтып, жүк тасымалдарын бақылау дәлдігін арттырды, бұл клиенттердің қанағаттанушылығын арттырды.
Сондай-ақ, ақпаратты қолмен өңдеу шығындары азайып, қызметкерлердің жұмыс тиімділігі артты.
Қызметкерлердің жұмысы:
Автоматтандырудың нәтижесін көрудің ең маңызды тәсілі — қызметкерлердің тиімді жұмысы. Компания экожүйесіндегі әртүрлі бөлімдер арасындағы және клиенттермен өнімді байланыс ақпараттың жылдам әрі дәл берілуіне, қателіктерді болдырмауға және процестерді жеделдетуге мүмкіндік береді. Қызметкерлердің үйлесімді және ыңғайлы жұмысы компания мақсаттарын жақсы түсінуге және оларды жүзеге асыру үшін мүмкіндіктер жасауға әкеледі. Коммуникацияның нәтижелерін өнімділіктің артуы мен қателіктер санын азаюы арқылы өлшеуге болады.
Банктегі автоматтандырудың жұмыс мысалы:
Процестерді оңтайландыруға дейін банк жұмысы тиімсіз болды, бөлімдер арасындағы коммуникация дерлік нөлдік деңгейде еді, бұл өтінімдерді өңдеуде кешігулер мен жұмыс қателіктеріне әкелді.
Мысалы, кредиттеу бөлімі тәуекелдер мен сақтандыру бөлімдерінен қажетті ақпаратты әрдайым ала алмай, дұрыс шешімдер қабылдауда қиындықтар туындады.
Бұл мәселені шешу үшін компания Trello платформасын барлық қызметкерлер үшін енгізу туралы шешім қабылдады. Интеграциядан кейін бөлімдер ақпаратты оңай алмасып, тапсырмалардың орындалу барысын бақылауға мүмкіндік алды.
Сонымен қатар, Kanban әдістемесі енгізілді, ол тапсырмаларды тиімді бөліп, олардың орындалуын қадағалауға көмектесті.
Осы өзгерістерден кейін банк айтарлықтай тиімдірек жұмыс істей бастады, қызметкерлер бөлімдер арасында жиі байланыс жасап, тиімдірек әрекет етті. Бұл қателіктер санын азайтып, клиенттерді өңдеу жылдамдығын арттырды. Қызметкерлер өз міндеттерін жақсы түсініп, компанияның мақсаттарын жақсырақ ұғынды.
Бұдан басқа, түсінбеушіліктер мен кешігулер саны азайып, банктің жалпы өнімділігі артты.
Қорытынды
Нәтижесінде, біз бірнеше тәсілді қарастырып, соңғы нәтижені көру және оның компанияның мақсаттарына жетуге қалай әсер ететінін түсіндік. Сонымен қатар, біз барлық заманауи компаниялар уақытпен бірге дамып, алға жылжуы қажет екенін түсіндік.
Біздің команда осы мәселеде сізге көмек көрсетуге дайын. Егер сіз бизнесіңізді тиімдірек ету жолдарын іздесеңіз, біздің сайтта кеңес алуға болады: sailet.kz