Дамытуды бастамас бұрын оны қалай дұрыс бағалау керек?

Дамытуды бастамас бұрын оны қалай дұрыс бағалау керек?

Жаңа өнім немесе қызмет әзірлеу — күрделі және ресурстарды көп қажет ететін процесс болуы мүмкін. Қаржы мен уақытты әзірлеуге салмас бұрын жобаны бағалауды және тәуекелдерді төмендетуді үйрену маңызды.

Бұл мақалада мен әзірлеу бағалауы бойынша өз тәжірибеммен бөлісіп, жобаны бастамас бұрын назар аударуға тиісті негізгі аспектілерді талқылаймын.

Жобаның талаптары мен мақсаттарын анықтау

Табысты бағалаудың алғашқы қадамы — жобаның талаптары мен мақсаттарын нақты анықтау. Техникалық тапсырманы әзірлеңіз, онда функционал, архитектура, технологиялар мен сапа критерийлері көрсетіледі. Бұл сізге және командаңызға не жүзеге асырылуы керек екенін жақсы түсінуге көмектеседі және болашақта күтпеген мәселелерді болдырмауға мүмкіндік береді.

Мысал:
«ABC» компаниясы үйге тамақ жеткізу процесін басқаруға арналған мобильді қосымша әзірлеуді қалайды.

Жобаның мақсаттары мыналарды қамтиды:

  1. Жеткізу мен тапсырыс беру процесінің тиімділігін арттыру.
  2. Клиенттер үшін пайдаланушы тәжірибесін жақсарту.
  3. Тапсырыс күтудің уақытын қысқарту және оны орындаудың дәлдігін арттыру.
  4. Қолданыстағы есептеу және басқару жүйелерімен интеграцияны қамтамасыз ету.

Бұл мақсаттарға қол жеткізу үшін жоба талаптары мыналар ретінде қалыптастырылуы мүмкін:

  1. Мәзірден таңдау, жеткізу мекенжайын көрсету және онлайн төлем жасау мүмкіндігі бар тамақ тапсырыс жүйесі.
  2. Тапсырыстың орындалу күйін нақты уақытта клиенттер мен курьерлер үшін бақылау жүйесі.
  3. Жеткізу және тапсырыс басқару жүйелерімен интеграция, процестерді автоматтандыру және курьерлердің жұмысын үйлестіру.
  4. Әртүрлі мобильді құрылғылар мен платформаларда қолжетімді, интуитивті және тартымды пайдаланушы интерфейсі.
  5. Ресторандар мен курьерлерге арналған пікірлер мен бағалар қалдыру мүмкіндігі.
  6. Мәзір мен жарнамалық акцияларды жаңарту үшін мазмұнды басқару жүйесі.

Ресурстарды бағалау

Қолжетімді ресурстарды — уақыт, қаржы және адам ресурстарын бағалаңыз. Даму үшін қанша уақыт пен қаржы жұмсауға дайын екеніңізді анықтап, жобаның нақты бюджетін жасаңыз. Сондай-ақ, әзірлеу бастапқыда жоспарланғаннан да ұзақ уақыт алуы мүмкін екенін ескеріп, оған дайын болыңыз.

Мысал:
«XYZ» компаниясы жеке қаржыны басқаруға арналған мобильді қосымша әзірлеуді қалайды.

Алғашқы қадам ретінде олар жобаны іске асыру үшін қажетті ресурстарды бағалайды.

  1. Уақыт: Компания қосымшаны әзірлеу және іске қосу үшін 6 ай уақыт бар екенін анықтайды. Олар бұл кезеңді жобаның кезеңдеріне бөледі, мысалы, жобалау, әзірлеу, тестілеу және өнімді шығару.
  2. Бюджет: Алдын ала талдау мен ұқсас жобалармен салыстыру негізінде компания қосымшаны әзірлеуге $200,000 жұмсауға дайын екенін анықтайды. Бұл бюджет әзірлеушілердің, тестілеушілердің, дизайнерлердің және жобаның басқа қатысушыларының жалақыларын, сондай-ақ инфрақұрылым, бағдарламалық қамтамасыз ету лицензиялары мен маркетинг шығындарын қамтуы керек.
  3. Адам ресурстары: Компания өзінің қазіргі ресурстарын талдайды және 4 әзірлеуші (екі front-end және екі back-end), дизайнер, тестілеуші және жобаны басқарушыдан тұратын команда қажет екенін анықтайды. Сонымен қатар, олар қосымша әзірлеуші мен маркетологты келісімшарт негізінде жұмысқа алуды шешеді.

Нарық пен бәсекелестерді талдау

Өз өніміңізді немесе қызметіңізді іске қосуды жоспарлаған нарықты зерттеп, бәсекелестерді талдаңыз. Ұсынысыңыздың қаншалықты ерекше және өзекті екенін, пайдаланушыларға қандай артықшылықтар ұсына алатындығын бағалаңыз. Бұл сізге өнімді нарықта дамыту мен позициялауға қатысты стратегияны жасауға көмектеседі.

Мысал:
«EventFinder» стартапы концерттер, спорттық шаралар және театрлық қойылымдар сияқты оқиғаларға билеттер іздеуге және брондауға арналған портал мен мобильді қосымша әзірлеуді қалайды.

Олар нарықтағы стратегиясын және позициялауын анықтау үшін нарық пен бәсекелестерді талдайды:

  1. Нарықтың көлемі мен динамикасы: Команда нарықтың жалпы көлемі мен өсу қарқынын анықтау үшін статистикалық деректер мен есептерді талдайды. Олар нарықтың жыл сайын 10%-ға өсіп жатқанын және жаңа өнімдер мен қызметтерді енгізу үшін мүмкіндік бар екенін біледі.
  2. Мақсатты аудитория: Стартап өз мақсатты аудиториясын анықтайды, ол 20-35 жас аралығындағы жас мамандардан тұрады, олар әртүрлі оқиғаларға белсенді қатысады және билеттерді онлайн брондауды қалайды.
  3. Бәсекелестерді талдау «EventFinder» өз бәсекелестерін, соның ішінде «TicketMaster», «Eventbrite» және «StubHub» сияқты компанияларды зерттейді, олардың ұсыныстары, күшті және әлсіз жақтары, сондай-ақ пайдаланушылардың пікірлері талданады. Олар ешбір қосымшада пайдаланушының қызығушылықтарына негізделген оқиғаларға персонализирленген ұсыныстар жоқ екенін анықтайды.

Нарық пен бәсекелестерді талдаудың нәтижелері негізінде «EventFinder» стартапы өз стратегиялық ұсынуын анықтайды: оқиғаларға персонализирленген ұсыныстар ұсыну, билеттерді брондаудың қарапайым процесі және жергілікті оқиғаларға басымдық беру.

Девелоперлер командасын таңдау

Әзірлеудің сапасы көбінесе әзірлеуші командасының тәжірибесі мен құзыреттілігіне байланысты. Олардың дағдыларын және ұқсас жобалармен жұмыс тәжірибесін бағалаңыз. Сіздің командаңыздың жобаны сәтті жүзеге асыру үшін барлық қажетті білім мен ресурстарға ие екеніне көз жеткізіңіз.

Мысал:
«LearnVid» стартапы пайдаланушыларға әртүрлі тақырыптар бойынша бейнемазмұнды бөлісуге мүмкіндік беретін платформа құруды қалайды — академиялық пәндерден бастап хобби мен қолөнерге дейін.

Олар платформаның негізгі компоненттерінің сапалы әзірленуі жобаның табысына маңызды рөл атқаратынын түсінеді және әзірлеушілер командасын іздеуді бастайды.

  1. Командаға қойылатын талаптарды анықтау: «LearnVid» өз жобасын талдап, веб-әзірлеу, пайдаланушы интерфейсі, бейнемазмұнды өңдеу, аналитика және деректер базасымен жұмыс істеу саласындағы мамандарды қажет ететінін анықтайды.
  2. Ішкі және сыртқы ресурстарды қарастыру: Компания өз ресурстарын бағалап, қажетті тәжірибе мен дағдыларды қамтамасыз ете алатын сыртқы әзірлеушілер командасын жалдауға шешім қабылдайды.
  3. Әзірлеуші студияны іздеу: «LearnVid» нарықты зерттеп, білім беру және бейнемазмұн технологияларындағы табысты жобалары бар «Sailet» студиясын табады.
  4. Портфолио мен пікірлерді талдау: Компания «Sailet» студиясының портфолиосын зерттеп, олардың алдыңғы жұмыстарын және клиенттердің оң пікірлерін қарап шығады. Бұл олардың даму серіктесін таңдау бойынша сенімділігін арттырады.
  5. Ынтымақтастық шарттарын келісу: «LearnVid» және «Sailet» жоба, орындалу мерзімі, қызметтердің құны және басқа да маңызды ынтымақтастық аспектілерін талқылайды. Барлық шарттар айқындалғаннан кейін, тараптар келісімшарт жасасып, жоба бойынша жұмысты бастайды.

Ризиктерді бағалау

Жобаны әзірлеумен байланысты ықтимал тәуекелдерді анықтаңыз. Тәуекелдерге техникалық мәселелер, жүйелерді интеграциялау проблемалары, уақыт пен бюджет жетіспеушілігі, сондай-ақ талаптар мен нарықтық жағдайлардың өзгеруі кіруі мүмкін. Осы тәуекелдерді азайту үшін жоспар құрып, олар туындаған жағдайда қандай шаралар қабылдау керектігін анықтаңыз.

Мысал:
«TravelBuddies» компаниясы пайдаланушыларға бірге саяхаттауға серіктестер табуға және шығындармен бөлісуге мүмкіндік беретін портал мен мобильді қосымша құруды қалайды.

Дамыту басталғанға дейін олар тәуекелдерді бағалап, ықтимал мәселелерді анықтап, оларды азайту стратегияларын әзірлеуді жоспарлайды.

  1. Техникалық тәуекелдер: Стартап әртүрлі API интеграциясы, карталар, төлемдер және хабар алмасу қызметтерімен байланысты мүмкін болатын проблемаларды талдайды. Олар деректердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және қосымшаның тұрақтылығын сақтау жолдарын іздейді.
  2. Нарықтық тәуекелдер: «TravelBuddies» негізгі нарықтық тәуекелдер ретінде пайдаланушылардың төмен конверсиясын, маусымдық шектеулерге және экономикалық факторларға байланысты саяхат санының аздығын, сондай-ақ басқа саяхат қосымшаларымен бәсекелестіктің қауіпін анықтайды.
  3. Құқықтық тәуекелдер: Команда саяхаттаушы топтардың шығындарды бөлісуге байланысты заңды аспектілерін зерттеп, әртүрлі елдердегі заңдар мен ережелерді сақтау қажеттілігін қамтамасыз етеді.
  4. Командаға қатысты тәуекелдер: «TravelBuddies» командалық тәуекелдер ретінде құрылтайшылар арасында мүдделер қақтығысының, команда мүшелерінің тәжірибесінің немесе құзыреттілігінің жетіспеушілігі, сондай-ақ негізгі шешімдер бойынша келісімнің болмауын атап өтеді.

Пайдаланушылардың кері байланысын ескеру

Өз өніміңізді немесе қызметіңізді әзірлеу процесіне әлеуетті пайдаланушыларды тарту өте маңызды. Дамытудың алғашқы кезеңдерінде кері байланыс алу сіздің ұсынысыңыздың олардың күтулеріне қаншалықты сәйкес келетінін анықтауға көмектеседі және жобаны қажетті өзгерістер енгізу үшін реттеуге мүмкіндік береді. Бұл сондай-ақ сіздің аудиторияңызды қалыптастыруға көмектеседі және өнімді іске қосудан кейін оның тестілеу мен жетілдіру уақытын қысқартады.

Мысал:
«FitLife» стартапы пайдаланушыларға өздерінің физикалық белсенділігін, тамақтануын және спорттық прогресін бақылауға көмектесетін мобильді қосымша құруды қалайды.

Өнімді жақсарту және пайдаланушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін олар белсенді түрде кері байланыс жинайды және оны ескереді:

  1. Кері байланыс арналарын құру: «FitLife» пайдаланушыларға кері байланыс қалдыру мүмкіндігін береді, соның ішінде қосымшадағы арнайы форма, әлеуметтік желілер және электрондық пошта арқылы.
  2. Пікірлерді талдау: Команда алған кері байланысты тұрақты түрде қарап, пайдаланушылардың ортақ тенденцияларын, мәселелерін және ұсыныстарын анықтайды.
  3. Жақсартуларды басымдықпен енгізу: Пікірлерді талдау негізінде «FitLife» қосымшаны жақсартудың басым бағыттарын анықтайды, мысалы, қателерді түзету, жаңа функциялар қосу немесе пайдаланушы интерфейсін жетілдіру.
  4. Өзгерістерді енгізу: Стартап қажетті өзгерістер енгізіп, пайдаланушыларға арналған жаңартуларды шығарады.
  5. Пайдаланушылармен байланыс орнату: «FitLife» пайдаланушыларға енгізілген өзгерістер туралы хабарлап, олардың кері байланысы үшін алғыс білдіреді, бұл пайдаланушылардың сенімін және лояльдігін нығайтады.

Күтпеген жағдайларды ескеру

Әзірлеу процесінде күтпеген жағдайлар туындауы мүмкін, олар жобаның мерзімдеріне және бюджетінен айтарлықтай әсер етуі мүмкін. Бұған дайын болыңыз және осындай жағдайлар туындаған жағдайда қандай шаралар қабылдауды алдын ала анықтаңыз.

Мысал:
«QuickBites» компаниясы әртүрлі мейрамханалардан тамақ тапсырыс беріп, жеткізу қызметін ұсынатын платформа әзірлеуді қалайды.

Олар күтпеген жағдайлар әзірлеу мен іске қосу процесіне әсер етуі мүмкін екенін түсініп, тәуекелдерді барынша азайту үшін алдын ала шаралар қабылдайды:

  1. Қаржылық резерв: «QuickBites» күтпеген шығындар үшін қосымша қаражат бөледі, мысалы, үшінші тарап қызмет көрсетушілерінің тарифтері өзгерсе немесе маркетингке қосымша шығындар қажет болса.
  2. Икемді мерзімдер: Стартап әзірлеу және іске қосу үшін шынайы мерзімдерді белгілейді, техникалық мәселелер, заңнамадағы өзгерістер немесе жеткізушілермен проблемаларға байланысты күтпеген кідірістерге уақыт резервін қалдырады.
  3. Контингентті жоспарлау: «QuickBites» әртүрлі күтпеген жағдайларға арналған іс-қимыл жоспарларын әзірлейді, мысалы, негізгі серіктестермен ынтымақтастықты тоқтату, нарықтық жағдайдың өзгеруі немесе деректерге қолжетімділік проблемалары.
  4. Мониторинг және бейімделу: «QuickBites» әзірлеу процесін тұрақты түрде бақылап, пайда болған мәселелерге жауап береді және өзгеріп жатқан жағдайларға тез бейімделеді, қажет болған жағдайда стратегиясын және жоспарларын түзетеді.

Қорытынды

Жобаны бастамас бұрын әзірлеуді бағалау — бұл тәуекелдерді азайтуға, ресурстарды оңтайландыруға және табысқа жету мүмкіндігін арттыруға мүмкіндік беретін маңызды қадам.
Жоғарыда көрсетілген кеңестерге сүйене отырып және әзірлеу саласындағы сарапшылардың тәжірибесіне негізделе отырып, сіз нарықта сұранысқа ие және жұмыс нәтижесінен қанағаттанарлық өнім немесе қызмет жасай аласыз.

Егер әзірлеуді бағалау кезінде қиындықтарға тап болсаңыз немесе осы мәселеге қатысты кеңес қажет болса, төмендегі форма арқылы бізге хабарласудан тартынбаңыз.

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

Веб-әзірлеудегі құралдар жиынтығымыз

Келесі мақала

Нативті немесе кроссплатформалық әзірлеме?

Пікір қалдыру

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі