Автоматтандыруды неден бастау керек?

Қазіргі заманғы бизнесте автоматтандыру тиімділікті арттыруда, өнімділікті жақсартуда маңызды рөл атқарады ...

Қазіргі заманғы бизнесте автоматтандыру тиімділікті арттыруда, өнімділікті жақсартуда және операциялық шығындарды азайтуда маңызды рөл атқарады.

Бірақ оны өз кәсіпорныңызда табысты енгізуді неден бастау керек? Бұл мақалада автоматтандыруды дұрыс бастау үшін іс-қимыл жоспарын қарастырамыз.

Автоматтандыру дегеніміз не?

Автоматтандыру — бұл тапсырмаларды адамның тікелей қатысуынсыз орындай алатын технологиялар мен жүйелерді енгізу. Бұл технологиялар қарапайым скрипттер мен боттардан бастап, күрделі интеллектуалды жүйелерге дейінгі барлық нәрсені қамтиды. Автоматтандырудың негізгі мақсаты — жұмыс жылдамдығын арттыру, тиімділікті жоғарылату және қателер ықтималдығын азайту.

Автоматтандыру мен оңтайландырудың айырмашылығы

Көптеген адамдар автоматтандыру мен оңтайландыруды бірдей деп санайды, бірақ бұл қате пікір.

Оңтайландыру — бұл ағымдағы жұмыс процесін тиімділігін арттыру мақсатында жақсарту процесі. Оңтайландыру кезінде процестің әрбір кезеңі талданып, артық қадамдар анықталып, жойылады. Оңтайландырудың негізгі мақсаты — өнімділікті арттыру және шығындарды жою.

Оңтайландырудың мақсаты — ресурстарды (уақыт, ақша, материалдар) үнемдеу және өнімділікті арттыру арқылы тиімділікті жақсарту. Оңтайландыру қолда бар ресурстарды барынша тиімді пайдалануға тырысады.

Мысал:

«X» компаниясы өз операцияларын талдап, клиенттердің тапсырыстарын өңдеуге кететін уақыттың келісім кезеңдерінің көптігіне байланысты тым ұзақ екенін анықтады. Бұл процесті қайта құрылымдауды шешті, шығындарды азайту және клиент тәжірибесін жақсарту үшін.

Автоматтандырудың негізгі мақсаты — процестерді тиімдірек және адамның араласуына аз тәуелді ету. Бұл тапсырмаларды орындау жылдамдығын арттыруға және қателер тәуекелін азайтуға көмектеседі.

 

Автоматтандыруды ескере отырып, сол мысалды қарастырайық:

«X» компаниясы клиенттерді өңдеу процесін талдағаннан кейін сатып алуды келісуге жұмсалатын уақыт шығындарын азайтуға шешім қабылдап, тапсырыстарды басқаруға арналған мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы енгізуге кірісті.

Енді, клиент компанияның веб-сайты арқылы тапсырыс жіберген кезде, бұл жүйе автоматты түрде:

  1. Тапсырысты тіркеп, тиісті бөлімге электронды хабарлама жасайды.
  2. Қоймадағы тауарлардың қолжетімділігін тексереді.
    Қоймада тауарлар жеткіліксіз болған жағдайда жеткізуге тапсырыс жасайды.
  3. Тапсырыс берушіге тапсырыс күйі мен болжалды жеткізу күні туралы хабарлама жібереді.

Бұл «X» компаниясына бұрын тапсырыстарды қолмен басқаруға кететін уақытты едәуір қысқартуға мүмкіндік береді, сондай-ақ қателер ықтималдығын азайтып, тапсырыстарды өңдеу дәлдігін жақсартады. Бұдан басқа, компания тапсырыстар туралы деректерді оңай бақылап, талдай алады, бұл стратегиялық шешімдер қабылдауға және клиенттерге қызмет көрсетуді жақсартуға көмектеседі.

Қайдан бастау керек?

Кез келген кәсіпкер IT-өнім әзірлеу міндетіне тап болғанда, "Қайдан бастау керек?" деген сұрақ туындайды. Бұл кезеңде алдында көптеген мүмкіндіктер ашылады, және дұрыс таңдау бизнесіңіздің табысына елеулі әсер етуі мүмкін. Мақсатты анықтаудың маңыздылығы туралы бұрын айтқанымызды есте сақтаңыз. Ол келесі қадамдарды анықтауда бастапқы нүкте болады.

Егер сізде нақты мақсат бар және бизнесіңізді талдаған болсаңыз, келесі қоятын сұрағыңыз: «Мен қандай нәтижеге қол жеткізгім келеді?».

Бұл кезеңде екі негізгі бағытты бөліп көрсетуге болады: бар процестерді автоматтандыру немесе жаңа идеяларды немесе гипотезаларды тексеру үшін MVP (минималды өміршең өнім) жасау.

Автоматтандыру туралы

Автоматтандыру — бұл негізінен бұрыннан бар процесті жақсарту. Егер сізде жылдамдатуға болатын нақты операциялар болса, автоматтандыруды таңдау орынды. Мысалы, егер сіздің қызметкерлеріңіз CRM басқару, есептерді автоматты түрде құру, жеткізушілермен өзара әрекеттесу немесе электрондық құжат айналымы сияқты қайталанатын тапсырмаларға көп уақыт жұмсаса, бұл автоматтандыру саласына жатады.

Бірақ бұл қажет пе?

Сіздің бизнесіңізді көптеген бөлшектерден тұратын күрделі механизм ретінде елестетіп көріңіз. Әр бөлшек өз функциясын орындайды. Автоматтандыру, өз кезегінде, осы бөлшектерді жетілдіруді білдіреді. Егер біз барлық бөлшектерді бір уақытта ауыстырсақ, механизм тоқтап қалуы мүмкін.

MVP туралы

Екінші жағынан, MVP немесе минималды өміршең өнім — бұл нарықта жаңа идеяларды тексерудің тәсілі. Егер сізде жаңа бағыт немесе гипотеза болса және оларды үлкен қаржылық шығынсыз сынап көргіңіз келсе, MVP құру — дұрыс таңдау.

Қай жолды таңдау керектігін анықтау үшін, біз бұрын айтқан бастапқы мақсатыңызға қайта оралыңыз. Егер сіздің мақсатыңыз тиімділікті арттыру және оңтайландыру болса, автоматтандыруды таңдаңыз. Егер сіз жаңа идеяларды сынап көріп, нарықтың реакциясын бағалағыңыз келсе, MVP жасаудан бастаңыз.

MVP дегеніміз не?

MVP (минималды өміршең өнім) — бұл жай ғана дизайн немесе прототип емес, пайдаланушылардан ең аз шығынмен және ең қысқа мерзімде максималды кері байланыс алуға мүмкіндік беретін жаңа өнімнің нұсқасы.

Мысал ретінде қарастырайық:
Сіз онлайн тағамға тапсырыс беру үшін мобильді қосымша әзірлеуді жоспарлап отырсыз деп елестетіңіз. Барлық мүмкін функциялары бар толыққанды қосымшаны бірден әзірлеудің орнына, MVP жасаудан бастаңыз. Бұл MVP тек негізгі функцияларды қамтиды, мысалы: тағамды таңдау, себетке қосу және төлем жасау. Ол пікірлер, мейрамханалардың рейтингтері немесе тапсырыстарды егжей-тегжейлі бақылау сияқты қосымша мүмкіндіктерді қамтымайды.

Осылайша, MVP көмегімен сіз өз қосымшаңыздың адамдарға қаншалықты қажет екенін, олардың оны тағамға тапсырыс беру үшін пайдалануға дайын екенін және олар үшін қай функциялардың маңыздырақ екенін тексере аласыз.

Кері байланыс алғаннан кейін және идеяңыздың қажеттілігіне көз жеткізгеннен кейін, сіз өнімді одан әрі дамытып, жаңа функцияларды қосып, бар функцияларды жақсарта аласыз.

Автоматтандыру процесі

Әрбір іс бірегей болғандықтан, автоматтандыруға деген көзқарас әр жағдайда жеке болуы керек.

1. Мақсаттарды анықтау және ағымдағы процестерді талдау

Ең маңызды қадам — ​​ең көп уақытты қажет ететін және жақсартуды қажет ететін процестерді анықтау. Талдау жүргізіңіз: қай жерде сіз ең көп уақыт пен ресурстар жұмсайсыз? Бұл салалар автоматтандырудың басым бағыттарына айналады.

2. Шешімдерді іздеу

Нарықты зерттеп, тапсырмаларды автоматтандыру үшін қолайлы құралдар мен шешімдерді іздеңіз. Егер қажет болса, дайын шешімдерді интеграциялау немесе жеке бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу мүмкіндігін қарастырыңыз.

3. Енгізу

Автоматтандырудың басым бағыттарын таңдап, таңдалған шешімдерді енгізуді бастаңыз. Командаңызды жаңа құралдармен жұмыс істеуге дайындауды және оқытуды қамтамасыз етіңіз.

4. Мониторинг және түзету

Автоматтандырылған процестердің тиімділігін бақылау үшін мониторинг жүйесін енгізіңіз. Өнімділік пен нәтижелерді жақсарту үшін деректерді үнемі талдап, түзетулер енгізіңіз.

MVP жасау процесі

MVP жасау — бұл толыққанды өнім жасамай-ақ нарық қажеттіліктерін түсінудің тәсілі.

1. Мақсаттар мен негізгі функцияларды анықтау

Болашақ өніміңіздің негізгі құндылығын анықтаудан бастаңыз.
Сіз тұтынушыларға нақты не ұсынғыңыз келеді?
Қандай негізгі функциялар қосылуы керек?
Өнім арқылы қандай құндылықты қамтамасыз етесіз?

2. Прототип жасау

Негізгі функцияларға назар аудара отырып, өнімнің жеңілдетілген нұсқасын әзірлеңіз.
Мысалы, онлайн тағамға тапсырыс беру қызметін жасауда барлық артық элементтерді алып тастап, идеяның өзегіне назар аударыңыз. Бұл қажетсіз шығындарды болдырмауға мүмкіндік береді.

3. Тестілеу

Прототипті нақты пайдаланушылармен немесе мақсатты аудиториямен сынақтан өткізіңіз. Пайдаланушылардың өніммен қалай әрекеттесетіні туралы кері байланыс пен деректер жинаңыз.

4. MVP-ны жетілдіру

Тестілеу нәтижелері мен кері байланыс негізінде MVP-ға қажетті жақсартулар мен түзетулер енгізіңіз.

5. Масштабтау

Егер MVP тестілеуден сәтті өтіп, мақсатты аудиторияның қызығушылығын тартса, өнімді нарық қажеттіліктеріне сәйкес жаңа функциялар қосу арқылы масштабтау мүмкіндігін қарастырыңыз.

Қорытынды

Автоматтандыру — бұл бизнесіңіздің болашағына салынған инвестиция.
Іс-қимыл жоспарын ұстана отырып, сіз автоматтандыруды сәтті бастай аласыз және компанияңыздың тиімділігін арттыра аласыз. Біздің мысал көрсеткендей, дұрыс жоспарланған және жүзеге асырылған автоматтандыру немесе MVP-өнім бизнес жұмысына айтарлықтай жақсартулар енгізіп, оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруы мүмкін.

Егер сіз бизнесіңізді автоматтандырғыңыз немесе өзіңіздің MVP-өніміңізді жасағыңыз келсе, төмендегі форма арқылы өтінім қалдырыңыз.

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

Монолиттік архитектура vs микросервистік архитектура

Келесі мақала

Сізге аутсорсинг командасы қажет екенін қалай түсінуге болады?

Пікір қалдыру

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі