Білім беру саласындағы жасанды интеллект: Жана Аубәкірованың Авторлық мектебінің Саилетпен бірлескен жағдайы

Ещё в XVII веке педагог Ян Амос Коменский говорил, что задания должны учитывать способности ребёнка. Но…

XVII ғасырда педагог Ян Амос Коменский баланың қабілеттерін ескере отырып, тапсырмалар берілетінін айтқан болатын. Бірақ сол кезде басты міндет білім беруді жаппай ету болды, сондықтан «бір мұғалім — көп оқушы» үлгісі қалыптасты.

Қазіргі жеке мектепте бұл үлгі тәуекелдерге ие болады. Әлсіз оқушылар қосымша шығындарды талап етеді, ал мықты оқушылар оларға көбірек мүмкіндіктер беретін жерлерге кетеді. Жеке мектеп үшін бұл тікелей пайдаға байланысты. Оқу сапасының жоғары болуы ата-аналарды ұстап тұрады және тұрақты кіріс әкеледі. 

Бүгінгі күні бұл айырмашылықты технологиялар жауып отыр. Жана Аубәкірованың Авторлық мектебінде әрбір оқушының деңгейі мен жылдамдығына бейімделетін жасанды интеллект тренажерлері қолданылады. Философская идея Коменского превращается в практику, которая напрямую влияет на финансы частной школы.

«Менің ойымша, АШЖА осы бағытқа ең алғашқылардың бірі болып қарады және осындай бейімделген көмекшілермен платформаны енгізуді қалады». — деп атап өтті Владислав, Sailet компаниясының сату менеджері

Кейбіреулері аурудан кейін бағдарламаны қуып жетеді, біреулер емтихан алдында материалды бекітеді, ал басқалары күрделі тапсырмаларда жаттығу жасайды. 

Жасанды интеллект негізіндегі тренажерлер қалай құрылған?

Әр пән бойынша және әр тақырып бойынша сұрақтар базасы қалыптасады. Мұғалімдер оларды қолмен қосуы немесе оқу материалдары негізінде жасанды интеллект арқылы құрастырылуы мүмкін. Сол сұрақтар тақырыптық тестілерде, аралық бақылауларда, қорытынды бақылауларда және емтихандарда пайдаланылады.

Жүйе сегіз түрлі тапсырма түрін қолдайды: таңдау сұрақтарынан ашық сұрақтар мен эсселерге дейін. Жазбаша жұмыстар үшін критерийлер белгіленеді, әрі жасанды интеллект мәтіндерді автоматты түрде тексереді. Мұғалімдерге енді ондаған эссе мен толық жауаптарды қолмен тексеру қажет емес.

Оқушы өзі күрделілік деңгейін таңдайды. Қажет болса, мұғалім әкімшілік панел арқылы оны өзгертіп, жүйеде тікелей баптаулармен жұмыс істей алады.

Егер бала қателік жіберсе, жасанды интеллект мұны тірлейді. Содан кейін жүйе дәл сол тақырып бойынша үш жаңа сұрақты қосады. Қате оқытуның бір бөлігіне айналады және материалды жақсырақ бекітуіне көмектеседі.

Жүйеде жасанды интеллект кеңесшісінің чаты бар. Ол сұрақтар қояды, оқушыны бағыттайды және тақырыпты түсінуге көмектеседі, бірақ ешқашан дайын жауапты бермейді. Бұл қолдау өз бетінше ойлауды үйретеді.

Нәтижесінде барлық кезеңдер бір платформаға біріктірілген: дайындық тапсырмаларынан бастап бақылау жұмыстарына және емтихандарға дейін. Мәліметтер бірыңғай деректер қорында сақталады, жүйе сұрақтар пәндерге, тақырыптарға және күрделілік деңгейлеріне қарай автоматты түрде бөледі. 

Неге жасанды интеллектсіз болмайды

Тренажёрлерді енгізу мәселесі көтерілгенде, мектептің ішінде күмән туындады. Жасанды интеллект тапсырмаларды қаншалықты сәтті орындай алады? Ақпаратпен дұрыс жұмыс жасай ала ма, тапсырмаларды тексеріп бере ме? Бұл сауалдар өткір тұрды.

Жауап ретінде Sailet әзірлеушілерінің командасының сарапшылығы болды. Біз ChatGPT пен Gemini пайда болғанға дейін-ақ жасанды интеллектпен жұмыс істеуді бастадық. Өзіміздің үлгілерімізді әзірледік және олардың мүмкіндіктерін жақсы білдік. Осы тәжірибе бізге мектепке алгоритмдердің мәселені шеше алатындығын түсіндіруге көмектесті. Сонымен қатар олар әдеттегі бағдарламалау арқылы алуға болмайтын нәтижелер береді.

Бірлескен өнертапқыштық

АШЖА-ға арналған әзірлеу өнертапқыштық элементтерімен жобаға айналды. Тек дайын құрал-жабдықты енгізу ғана емес еді. Маңызды міндет жасанды интеллектті мектептің нақты процестеріне бейімдеу және көптеген нюанстар мен шектеулерді ескеру болды. Мұндай жоба шаблон бойынша орындалмайтыны анық. Әр жаңа функция бөлек тәсілді және мектеп ұжымымен бірге шешім іздеу қажеттігін талап етті. Мектеп бұл ерекшелікті түсінеді және серіктес ретінде әрекет етті. Кейбір жағдайларда бізбен бірге кездесетін қиындықтарды жеңу үшін олар бізге жақындады. 

Сонымен қатар, тіпті бүгін, қазірдің өзінде жүйе орнатылғаннан кейін де, АШЖА алға қарайды және жаңа мүмкіндіктер туралы талқылайды, мысалы, жасанды интеллектке негізделген қадағалау жүйесін қолдану. Бұл жүйе камералар арқылы емтиханда бұзушылықтардың болуын бақылайды. Егер оқушы көшіріп жазуға кірсе, жүйе соны анықтайды. Кадрда басқа адам пайда болғанда, ол да ескеріледі. Сыртқы беттерге кіру әрекеттері де тіркеледі. Осыдан кейін емтиханның қалай өткендігі туралы егжей-тегжейлі есеп жасалады.

АШЖА-ның тәжірибесі көрсетеді, тіпті білім беруде автоматтандыру бизнестің тұрақтылығы мен дамуына тікелей әсер етеді. Ал оқушылар үшін бұл Коменский армандағандай оқуға мүмкіндік береді — өз қарқынымен, қолдауымен және нақты нәтиже алып жүру мүмкіндігі.

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

120 күнде Саилет тәуелсіз сот сарапшылары үшін сапаны бақылау жүйесін қалай әзірлегені туралы

Келесі мақала

Дайын қызмет немесе арнайы жасалған ИИ-ді таңдау керек пе?

Write a Comment

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі