RPA дегеніміз не және ол бизнестің не үшін қажет?

Кәсіпкерлікте үнемі өзгерістер мен бәсекенің өсуі жағдайында, RPA тиімді құрал ретінде ерекшеленеді ...

Бизнестегі үнемі өзгерістер мен өсіп келе жатқан бәсекелестік контекстінде, RPA өнімділікті арттыру, шығындарды азайту және клиенттерге қызмет көрсетудің сапасын жақсарту үшін тиімді құрал ретінде ерекшеленеді. Beeline Business статистикасына сәйкес, 2022 жылы RPA-ның әлемдік нарық көлемі 10,1 миллиард долларды құрады.

Бүгін біз бұл не екенін және ол бизнестің не үшін қажет екенін талқылаймыз.

RPA дегеніміз не?

Процестерді роботтандырылған автоматтандыру (RPA) — бұл адам тарапынан бұрын орындайтын қайталанатын тапсырмаларды автоматтандыруға қабілетті бағдарламалық «роботтарды» қолдануға негізделген технология. Бұл роботтар деректерді талдай алады, түрлі жүйелермен өзара әрекеттесе алады және адамның әрекеттерін қайталап, операцияларды орындай алады.

Дегенмен, адамдардан айырмашылығы, роботтар шаршамайды, қателік жібермейді және тәулік бойы жұмыс істей алады.

Артықшылықтар мен кемшіліктер

Артықшылықтар

1. Тиімділік және жылдамдық:
RPA жоғары жылдамдықпен тапсырмаларды орындауды автоматтандыруға мүмкіндік береді, бұл өнімділікті айтарлықтай арттырып, уақыттық шығындарды қысқартады.

2. Дәлдік және сенімділік:
Роботтар тапсырмаларды жоғары дәлдікпен орындайды, олардың жұмысы адам факторынан тәуелсіз, бұл қателіктер ықтималдығын төмендетуге көмектеседі.

3. Уақыт пен ресурстарды үнемдеу:
Қайталанатын тапсырмаларды автоматтандыру адам ресурстарын маңызды тапсырмаларға босатуға мүмкіндік береді, бұл бизнес-процестердің тиімділігін арттырады.

4. Интеграция және үйлесімділік:
Қолданыстағы жүйелер мен қосымшаларға оңай интеграцияланады, әртүрлі технологиялар мен инфрақұрылымдармен үйлесімділікті қамтамасыз етеді.

5. Жылдам енгізу және масштабталу: Салыстырмалы түрде жылдам енгізуге болады, сондай-ақ ұйымның өзгеріп отыратын қажеттіліктеріне байланысты оңай масштабталуға мүмкіндік береді.

Кемшіліктер

1. Адаптациядағы шектеулер:
Роботтар адам араласуынсыз стандартты емес жағдайларға бейімделе алмайды, бұл тапсырмалардағы өзгерістер кезінде қиындықтарға әкелуі мүмкін.

2. Шығармашылықтың болмауы:
Сонымен қатар, олар шығармашылық қабілетке ие емес және стандартты емес жағдайларда өз бетімен шешім қабылдай алмайды, адам араласуын талап етеді.

3. Кейбір тапсырмаларды автоматтандырудағы қиындығы:
RPA құрылымдалмаған деректерді өңдеуде қиындықтарға тап болуы мүмкін, бұл оны кейбір сценарийлерде тиімділігін төмендетеді.

4. Кіріс деректердің сапасына тәуелділік:
Өнімдердің пайдаланушы интерфейстеріндегі өзгерістер робот бағдарламасында түзетулерді талап етуі мүмкін, бұл оның тиімділігіне әсер етуі мүмкін.

5. Енгізу және қызмет көрсету шығындары:
RPA енгізуге алғашқы инвестициялар айтарлықтай болуы мүмкін, және қызмет көрсету де қарапайым веб-әзірлемеге қарағанда әлдеқайда көп ресурстар мен қаржылық шығындарды талап етеді.

RPA қандай салаларда қолданылады?

RPA ең көп қолданылатын негізгі бағыттарды атап өтейік:

  • Қаржылық қызмет:

Ақпаратты автоматтандырылған тексеру және шоттарды өңдеу, қаржылық процестердің дәлдігі мен тиімділігін арттыру үшін.

  • Персоналмен жұмыс:

Есепті жүргізу, графиктер, қызметкерлердің деректер базасын басқару, төлемдерді басқару және ресурсларды оңтайландыру үшін роботтарды пайдалана отырып кадрлық өзгерістерді есепке алу.

  • E-commerce:

Тауарлармен операцияларды автоматтандыру, тапсырыстарды өңдеу, сұраныс пен ұсынысты талдау, сондай-ақ сатып алу және сату процестерін тиімді басқару үшін құжат айналымын жүргізу.

  • IT-сфера:

Роботтар қолжетімділікті шектеу, аккаунттарды басқару және ақпараттық жүйелердің күйін бақылау үшін қолданылады.

  • Құжаттаманы және қаржылық операцияларды тануды автоматтандыру, бухгалтерлік процестердің тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

Құжаттаманы және қаржылық операцияларды тануды автоматтандыру, бухгалтерлік процестердің тиімділігін арттыруға ықпал етеді.

 

RPA көбінесе кең көлемді деректерді өңдеу және қайталанатын операцияларды көп мәрте орындау қажет болған жағдайларда пайдалы.

Алайда, кейбір сценарийлерде RPA енгізу тиімділігін төмендетуі немесе тіпті қалаусыз болуы мүмкін:

  • Проблемалар деректер форматында:

RPA-ның деректерді стандартты емес форматта өңдеуде, мысалы, өтініштер жағдайында, туындауы мүмкін қиындықтары.

  • Жүйеліліктің болмауы:

Әрекеттердің нақты жоспарын әзірлемеуге болмаған кезде, RPA тиімдісіз немесе қажетсіз болуы мүмкін.

  • Цифрланбаған ақпарат:

Қағаз құжаттармен, дауыс хабарламаларымен және т.б. жұмыс істеуде RPA тиімділігін төмендететін мәселелер.

Осы жағдайда, біз сізге көптеген қойылған тапсырмаларды шешетін жүйені әзірлеуді ұсынамыз, үшін сіз біздің веб-әзірлеме қызметімізбен таныса аласыз.

RPA-ны өз бизнесіңізге енгізудің қадамдары:

RPA-ны өз бизнес-процестеріңізге интеграциялау үшін бірнеше кезеңді ұстануыңыз қажет:

1. Мақсат қою:
Автоматтандыру мақсаттарын анықтап, роботтарға тапсырылатын процестерді таңдаңыз. Автоматтандыру дәрежесін, экономикалық әсерін, ақаулардың ықтималдығын және олардың маңыздығын ескеріңіз.

2. Персоналды даярлау:
Шешімді бағдарламалауға және оны қолдауға білікті мамандарды табыңыз.

3. Әрбір процесс үшін алгоритм әзірлеу:
Операциялар тізбегін құрып, ақауларды анықтау және жою әдістерін анықтаңыз, әрбір автоматтандырылатын процесс үшін алгоритмді әзірлеңіз.

4. Бағдарламалық жасақтаманы орнату, іске қосу және баптау:
Бағдарламалық жасақтаманы орнатып, жүйені іске қосып, баптауды жүргізіңіз. Бұл кезеңде осалдықтар анықталып, жойылады, шешімнің сенімділігі артады және элементтер жетілдіріледі.

5. Техникалық қызмет көрсету және жаңарту:
Бизнес-процестерді автоматтандыруды сәтті енгізгеннен кейін, бағдарламашылар техникалық қызмет көрсетуді жүргізіп, жүйені жаңартады.

Автоматтандыруға процестерді таңдағанда келесі критерийлер ескеріледі:

1. Транзакциялардың жиілігі: Операциялардың жоғары жиілігі бар процестерге басымдық беріледі, өйткені олардың автоматтандырылуы тиімдірек болады.

2. Стандарттарға сәйкестік: Әрекеттердің нақты және түсінікті тәртібі бар процестерге басымдық беріледі, олар стандарттарға сәйкес келеді.

3. RPA-ға инвестиция салудың пайдасы: Шешімдердің қайтарымдылығы бағаланады. Егер ол төмен болса, бизнестің қазіргі даму кезеңінде автоматтандырудан бас тарту мүмкіндігі қарастырылады.

4. Ақпараттың оқылымдылығы: Бағдарламалық құралдардың деректерді дұрыс және дәл тану қабілеті ескеріледі. Сканерленген суреттерді өңдеу үшін OCR қосымшасы қолданылуы мүмкін.

Қорытынды

Маңыздысы, RPA тек автоматтандыру құралы ғана емес, сонымен қатар бизнестің тиімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін арттыра алатын шешім екенін атап өткен жөн.

Сонымен қатар, егер RPA сізге сәйкес келмейтінін түсінсеңіз, төмендегі форма арқылы әзірлеуге өтінім қалдыра аласыз. Консультация тегін!

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

Дайын шешімдерді бизнесте қашан қолданбаған жөн?

Келесі мақала

Біз Scrum-методологиясын әзірлеуде қалай қолданамыз?

Пікір қалдыру

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі