Кезектерден қалай құтылуға болады: билеттерді сатуды автоматтандыру

Билеттерді сатып алу кезінде кезек тұру — бұл жанрдың классикасы. Адамдар күтеді, жүйке тозады, кассирлер шатасып жатады, ал біреулер тіпті күтіп тұрмай кетеді. Мұның аяқталуы керек.

Билеттерді сатып алғанда кезектер — бұл жанрдың классикасы. Адамдар күтеді, жүйке тозады, кассирлер шатасып жатады, ал біреулер тіпті күтіп тұрмай кетеді. Мұның аяқталуы керек. Онлайн-билеттер, автоматтандырылған турникеттер және адам факторынан бас тарту — мінсіз қызмет көрсету жолының дәл өзі.

Бұл бұрын қалай болды?

  • Билеттердің сатылуы тек қана офлайн режимінде, на нескольких кассах.
  • Басты сағаттарда кассирлер күшейтілген режимде жұмыс істеп, дейін өңдеді тәулігіне 1,5 мың адамды..
  • Кіру арқылы білезіктер арқылы чиппен (бір рет сатып аласың — бүкіл маусым бойы қолданасың).
  • Кезектер, қабаттасулар, деректердің жоғалуы — толық жиынтық.

Нені енгізгісі келеді?

  1. Билеттерді онлайн сатып алу — клиент алдын ала кіруді төлейді, QR кодын алады және оны турникетке жай ғана сканерлейді.
  2. Икемді қолжетімділік жүйесі — күн ішінде билетті қайта сатып алмай-ақ кіріп, шығып, қайтып келе аласыз.
  3. Автоматтандырылған есептер — қанша қонақ келді, қанша адам төледі, қандай төлем әдістері қолданылды — барлық нәрсе тіркеліп, басшылыққа жіберіледі.
  4. Басқа қызметтермен интеграция — мысалы, қосымша қызметтер үшін билеттер сатып алу, құрал-жабдықтарды жалға беру және тіпті қосымшадан тікелей тамақ тапсырыс беру.

Негізгі сұрақтар

  1. Қалай сатылымға шығару керек?
  • Сайт арқылы ма?
  • Kaspi QR-ға төлеу мүмкіндігін енгізу керек пе?
  • Немесе бірден бірнеше нұсқаны ұсынсақ, клиент өзі таңдай ма?
  1. Нақты ақшамен төлемдерді қалай жүзеге асыру керек?
  • Толығымен қолма-қол ақшасыз төлемге көшу керек пе (Еуропадағыдай)?
  • Қалдыру біреуін қалдыру ақша қағаздарын ұнататындар үшін бе?
  1. Талдауды қалай жоғалтпаймыз?
  • Сатылым бойынша онлайн-есептер.
  • Басшылыққа автоматты түрде хабарлау.
  • Төлем әдістеріне және келу уақытына қарай бөлу.

Неге бұл маңызды?

Бизнес ұмтылуда адам факторын жоюға, өйткені адамдар қателеседі, бірақ бағдарламалар жоқ. Негізгі мақсат — билеттерді сатып алу процесін барынша ыңғайлы ету, шексіз кезектерден, артық әрекеттер мен ашуландыратын сәттерден аулақ болу. Клиент төлеуі керек екі басумен және дереу билет алуға — e-mail, тіркеулер немесе артық қадамдарсыз.

Болашақ: барлық қызметтердің толық бақылауы

Перспективада жүйе мынадай мүмкіндіктерге ие болады:

  • Барлық қосымша қызметтерді төлеуге автоматтандыру.
  • Жабдықтарды жалға беруді жеңілдету.
  • CRM-мен біріктіріп, бизнесті толық бақылау үшін.

Қорытынды

Заманауи технологиялар ыңғайлылыққа бәс тігуде. Кезектер өткен шаққа айналып барады, ал тұтынушылар өздерінің билеттерін QR-кодты сканерлегендей оңай алатын болады. Қалғаны тек ең жақсы шешімді таңдау ғана қалды, әрі ол қазірдің өзінде жақындап келеді.

✦ Қазірдің өзінде кеңес алуға жазылыңыз

және IT-шешімдерді енгізу бизнесіңізді жақсартуға қалай көмектесетінін көбірек біліңіз.
Алдыңғы мақала

Клиенттерді жоғалтып алмай және жүйкені сақтай отырып: жасанды интеллект арқылы сатуды автоматтандыру

Келесі мақала

Фитнес-клуб үшін ыңғайлы мобильді қосымшаны қалай жасау керек: идеядан іске асыруға дейін

Пікір қалдыру

Leave a Comment

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

kkҚазақ тілі