Қазақстандық супермаркет әр клиенттің әдеттерін түсініп және сатып алу жиілігін арттыру арқылы қосымшаға салынған инвестицияны 3 ай ішінде қалай қайтаруға болады?

Дүкен ашып, сапалы ассортимент ұсыну жеткіліксіз. Жұмыс істеу қажет...
Толығырақ

Қазақстандағы ритейлге арналған технологиялар: Мобильді қосымшалар супермаркеттерді қалай түрлендіріп, шығындардан құтқарады

Елестетіп көріңізші, сізде енді смартфон жоқ! Сіз жаңалықтарды көре алмайсыз, такси шақыра алмайсыз немесе тапсырыс бере алмайсыз...
Толығырақ

Бюрократия арқылы «цифрландыруға» немесе мемлекеттік секторда IT жүйелерін әзірлеуге қалай дайындалу керек

«Мен мұнда шешім қабылдаймын!» — деді біздің клиенттеріміздің бірінің департамент басшысы кездесуде. Екі қайта өңдеу...
Толығырақ
kkҚазақ тілі